Pārdošana un Mārketings

Izprotot attīstītāju vajadzības, nodrošinām integrētu pārdošanas un mārketinga pakalpojumu.

Mēs novērojām, ka savstarpējā komunikācija un mijiedarbība starp nekustamo īpašumu brokeru uzņēmumiem un mārketinga pakalpojumu sniedzējiem ir ļoti neefektīva. Mēs izveidojām integrētu pakalpojumu, lai atrisinātu šo tirgus nepilnību.

Saprātīga nekustamo īpašumu mārketinga stratēģija sastāv no vairākiem pakalpojumiem, tai skaitā mājas lapa, soc. tīkli, PR, AdWords, GDN, baneri, vides reklāma, druka, pasākumi utt. Šādu pakalpojumu komplektu spēj nodrošināt digitālā mārketinga aģentūras piesaistot ārējos partnerus. Mārketinga aģentūras spēj nodrošināt labu kampaņas projektu vadību, taču tām ir ierobežotas zināšanas kā specifiski pakalpojumi ietekmē nekustamo īpašumu projekta biznesa plānu, nemaz nerunājot par to, ka mārketinga aģentūras nepiedāvā īpašumu pārdošanas pakalpojumus.

Savukārt, nekustamo īpašumu brokeru uzņēmumi nereti mēdz pārvērtēt savas kompetences mārketingā. Vidējais brokeru uzņēmums proporcionāli sadala mārketinga budžetu pa dažādiem kanāliem, neizmantojot analītiku un datu analīzi. Šāda pieeja noved pie nesamērīgi lieliem izdevumiem vienā kanālā (piemēram, mājaslapa), un nesamērīgi maziem izdevumiem citā kanālā (piemēram AdWords & GDN). Patiesībā brokeri ar sava uzņēmuma mārketinga speciālistiem ikdienā nestrādā plecu pie pleca un mārketinga speciālistiem ir virspusējas zināšanas par vairumu mārketinga kanālu.

Aktivizējot savus sadarbības partnerus, esam izveidojuši spēcīgu komandu ar mārketinga un pārdošanas profesionāļiem, kuriem ir vienota motivācija sasniegt iespējami labākus nekustamo īpašumu projekta biznesa plāna rezultātus. Katra komandas dalībnieka padziļinātās zināšanas par dažādiem mārketinga pakalpojumiem un pārdošanu, sniedz iespēju panākt daudz lielāku ietekmi ar būtiski mazāku budžetu. Pašreiz mēs jau izmantojam šo stratēģiju 4 daudzīvokļu ēku projektos, kā piemēru var minēt izveidoto zīmolu Āgenskalna Melodija, un mēs patiesi ticam, ka arī citi nekustamo īpašumu attīstītāji varētu sasniegt labākus biznesa rezultātus izmantojot mūsu zināšanas un ekspertīzi.